Počet záznamů: 1
Behaviorální alchymie v B2B
Autor Macháčová, Irma (Autor) Název Behaviorální alchymie v B2B : jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů v B2B? / Irma Macháčová, Michal Jirásek, Petr Fusek a Tomáš Soukup Další autor Jirásek, Michal (Autor) Fusek, Petr (Autor) Soukup, Tomáš (Autor) Další korp. B-inside (firma) (Výzkumník) Vydání 1. vydání Nakl.údaje [Litomyšl] : H.R.G. spol. s r.o., 2024 Fyz.popis 155 stran : barevné ilustrace ; 22 cm ISBN 978-80-7490-325-0 Kč 890.00 Poznámky Nad názvem: B-inside Obsahuje bibliografii Předmět.hesla průmyslový marketing * strategický marketing * řízení vztahů se zákazníky * behaviorální ekonomie * obchodní úspěch Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.849.2 * 658.8:005.21 * 005.346 * 33:159.95 * 339:17.024.4 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 420024 Půjčovna literatury volný výběr 005_Management,účetnictví,reklama
Počet záznamů: 1