Počet záznamů: 1
Marketing a management muzeí a památek
SYS 0437500 LBL 01541nam-a2200445-a-4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830012755.0 007 ta 008 050606s2005----xr-a---e------001-0-cze-- 020 $a 80-247-1104-4 (váz.) : $c 349.00 Kč 040 $a BOA001 $b cze $d KLG001 072 -7
$a 304 $x Kulturní politika $2 Konspekt 080 $a 304.2/.4 $2 undef 080 $a 061:316.7 $2 undef 080 $a 069 $2 undef 080 $a 904 $2 undef 080 $a 005 $2 undef 080 $a 339.138 $2 undef 080 $a (048.8) $2 undef 100 1-
$7 kl_us_auth*p0039446 $a Kesner, Ladislav, $d 1961- $4 aut 245 10
$a Marketing a management muzeí a památek / $c Ladislav Kesner 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2005 300 $a 304 s. : $b il. ; $c 25 cm 490 1-
$a Expert 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabý $c flexibooks 650 04
$7 kl_us_auth*h0001938 $a muzea $x management 650 04
$7 kl_us_auth*h0001938 $a muzea $x marketing 650 04
$7 kl_us_auth*0211826 $a památky $x management 650 04
$7 kl_us_auth*0211826 $a památky $x marketing 650 04
$7 kl_us_auth*0213073 $a kulturní instituce 650 04
$7 kl_us_auth*0221962 $a management kultury 655 -4
$7 kl_us_auth*u0003045 $a monografie 830 -0
$7 kl_us_auth*u0000922 $a Expert (Grada) 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1