Počet záznamů: 1
Síla médií a jak ji měřit
SYS 1484422 LBL 00000nam^a22^^^^^^a^4500 003 CZ-KlSVK 005 20231001033017.5 008 030829s2000^^^^xr^^^^^e^^^^^^000^0^cze 015 $a cnb001257309 020 $a 80-239-1265-8 $q (v knize neuvedeno ; $q brož.) 035 $a (nkpdnnt)cpk20031257309 040 $a ABA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt 080 $a 659.3 $2 MRF 080 $a 659.4 $2 MRF 080 $a 316.776.3 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 245 00
$a Síla médií a jak ji měřit 246 14
$a Síla médií -a jak ji měřit 260 $a Praha : $b Asociace Public Relations Agentur (APRA), $c c2000 300 $a 26 s. ; $c 21 cm 500 $a Obálkový podnázev: příručka pro klienty, jak hodnotit média 500 $a Přeloženo z angličtiny 500 $a DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! 520 9-
$a Brožura je určena především klientům a jejich poradcům v oblasti public relations (agenturám nebo PR pracovníkům ve firmě) a vznikla jako odpověď na společenskou poptávku po lepším kvantitativním měření efektivnosti PR činnosti. Přestože se jedná pouze o základní uvedení do problematiky, pomáhá publikace vytyčit základní kritéria v oblasti hodnocení médií, a to v tisku, jiných tištěných informačních médiích, televizi, rozhlase a na Internetu. 520 9-
$a Metodická příručka pro pracovníky v oboru public relations. Věnuje se hodnocení a ovlivňování obrazu příslušné instituce v médiích. 650 07
$a masmédia $7 kl_us_auth*0262556 $2 czenas 650 07
$a public relations $7 kl_us_auth*h0009456 $2 czenas 650 07
$a mediální obraz $7 kl_us_auth*h0007796 $2 czenas 650 09
$a public relations $2 eczenas 650 09
$a mass media $2 eczenas 653 0-
$a mediální hodnocení 655 -7
$a příručky $7 kl_us_auth*u0002832 $2 czenas 655 -9
$a handbooks and manuals $2 eczenas 765 0-
$t Power of the media and how to measure it $9 Česky 856 41
$u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:a9803fc0-b73d-11e4-a7a2-005056827e51 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument $w sdnnt.nkp.cz:b932dbae4d2af4dec7d1e674bb7a2b29 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1