Počet záznamů: 1  

Marketingové pojetí značky

  1. Autor Velčovská, Šárka, 1971- (Autor)
    NázevMarketingové pojetí značky / Šárka Velčovská, Milada Marhounová
    Další autor Marhounová, Milada, 1948- (Autor)
    Další korp. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeOstrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005
    Fyz.popis48 s. : il. ; 29 cm
    ISBN80-248-0934-6 (brož.) : 53.00 Kč
    Poznámky300 výt.. Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta
    Obsahuje bibliografii
    Určeno proUrčeno pro posluchače 4. roč. EkF
    Předmět.hesla oceňování obchodní značky * řízení značky * marketingový management
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.626 * 005:658.626 * 658.8:005 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 232846Půjčovna literaturydepozitář
    Marketingové pojetí značky

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.