Počet záznamů: 1
Strategické řízení značky
SYS 0575641 LBL 01330nam-a2200385-a-4500 003 CZ-KlSVK 005 20231002155319.5 007 ta 008 070919s2007----xr-----e------000-0-cze-- 015 $a cnb001729096 020 $a 978-80-247-1481-3 (váz.) : $c 990.00 Kč 035 $a (OCoLC)190407967 040 $a ABA001 $b cze $d KLG001 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt 080 $a 005.21 $2 undef 080 $a (048.8) $2 undef 100 1-
$7 kl_us_auth*0250984 $a Keller, Kevin Lane, $d 1956- $4 aut 245 10
$a Strategické řízení značky / $c Kevin Lane Koller 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2007 300 $a 796 s. : $b il. ; $c 25 cm 490 1-
$a Expert 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy 650 04
$7 kl_us_auth*h0004655 $a strategický management 650 04
$7 kl_us_auth*h0006785 $a marketingový management 650 04
$7 kl_us_auth*h0009141 $a řízení značky 655 -4
$7 kl_us_auth*u0003045 $a monografie 765 0-
$t Strategic brand management 830 -0
$7 kl_us_auth*u0000922 $a Expert (Grada) 856 41
$u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:478a8b20-78af-11e5-9690-005056827e51 $3 DNNTX $x DNNTT $y Digitalizovaný dokument $w sdnnt.nkp.cz:93062814b264c7ca34c0571ff2c1c5df 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1