Počet záznamů: 1
Metody výzkumu médií
Autor Trampota, Tomáš (Autor) Název Metody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská Další autor Vojtěchovská, Martina, 1974- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Portál, 2010 Fyz.popis 296 s. : il., grafická znázornění ; 20 cm ISBN 978-80-7367-683-4 (brož.) : 365.00 Kč Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Předmět.hesla výzkum médií - metodologie Forma, žánr monografie Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT (048.8) * 316.774:303 Anotace Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 286451 Půjčovna literatury místní sklad J 286451 a Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1