Počet záznamů: 1  

Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem

  1. Autor Ungerman, Otakar, 1970- (Autor)
    NázevVyužití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem / Otakar Ungerman
    Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2014
    Fyz.popis318 s. : il. (převážně barev.), grafická znázornění ; 21 cm
    ISBN978-80-7494-157-3 Kč 140.00
    PoznámkyNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu a obchodu
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    Určeno pro odbornou veřejnost
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla marketingová komunikace * sociální média * malé a střední podniky
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 316.774:004.738 * 334.012.63/.64 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 342149Půjčovna literaturymístní sklad
    Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.