Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Kaňovská, Lucie, 1979-

    Strategický marketing / Lucie Sýkorová, Iveta Šimberová, Eva Tomášková. -- Vyd. 1. -- Brno : Zdeněk Novotný, 2004. -- 70 s. : il. ; 21 cm. -- (Studijní text pro studium BA Hons). -- 79 výt.. -- Nad názvem: Fakulta podnikatelská VUT v Brně, Nottingham Business School the Nottingham Trent University. -- DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!. -- Obsahuje bibliografie a rejstřík. -- ISBN : 80-7355-017-2 (brož.).
    I. Šimberová, Iveta, 1963- II. Tomášková, Eva, 1978- III. Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta IV. Nottingham Business School


    strategický marketing * strategic marketing * učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    658.8:005.21 * (075.8)
    658 - Řízení a správa podniku


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.