Počet záznamů: 1  

Poradenství pro pozůstalé

  1. SYS1436583
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^-i-4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20231114011816.5
    007
      
    ta
    008
      
    230808s2023----xr-a---e------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003525125
    020
      
    $a 978-80-271-3885-2 $q (brožováno) : $c Kč 399.00
    035
      
    $a (OCoLC)1396730972
    040
      
    $a KLG001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 364-1/-7 $x Druhy sociální pomoci a služeb $9 18 $2 Konspekt
    080
      
    $a 364.642.8-785 $2 MRF
    080
      
    $a 316.356.2-055.5/.7 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0210502 $a Špatenková, Naděžda, $d 1973- $4 aut
    245
    10
    $a Poradenství pro pozůstalé : $b principy, proces, metody / $c Naděžda Špatenková
    250
      
    $a 3., aktualizované vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Grada, $c 2023
    300
      
    $a 291 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Psyché
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Co říct někomu, kdo právě ztratil milovaného člověka? Jak poradit matce, které zemřelo dítě? Jakou podporu poskytnout lidem, kteří při tragickém neštěstí přišli o někoho ze svých blízkých? Omšelé fráze plné planých útěch mohou spíš uškodit než pomoct. Jak ale opravdu pozůstalým podat pomocnou ruku? $c flexibooks
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0206392 $a terapie zármutku $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0339639 $a pozůstalí $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005629 $a psychologické poradenství $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0002832 $a příručky $2 czenas
    830
    -0
    $7 kl_us_auth*u0000811 $a Psyché (Grada)
    910
      
    $a KLG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.