Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Autor Malý, Václav Název Marketingový výzkum [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autor textu Václav Malý Variantní název MG_412 Marketingový výzkum Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Nakl.údaje Praha : [Oeconomica], 2002 Fyz.popis 1 elektronický optický disk (CD-ROM) : barev. ; 12 cm + 1 příručka (12 s.) ISBN 80-245-0359-X (příloha) Poznámky Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Název z příručky Příloha obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr učebnice vysokých škol * CD-ROM MDT 658.8.012.12 * (075.8) * (0.034.4) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Audiovizuální a elektronické zdroje Signatura Lokace Dislokace Info T 275 Všeobecná studovna depozitář pouze prezenčně
Počet záznamů: 1