Počet záznamů: 1
Marketing v EU
Autor Klapalová, Alena, 1964- (Autor) Název Marketing v EU : distanční opora / Alena Klapalová Další korp. Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Brno : Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2004 Fyz.popis 148 s., [6] s. příl. ; 29 cm ISBN 80-210-3408-4 (brož.) : 165.00 Kč Poznámky Terminologický slovník. Podnázev na obálce: KHMAEU. 200 výt.. Nad názvem: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta Obsahuje bibliografie a rejstřík Předmět.hesla marketing - země Evropské unie Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 339 - Obchod * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * (4) * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 221183 Půjčovna literatury depozitář J 221183 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1