Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Autor Chalupský, Vladimír, 1956- (Autor) Název Strategický marketing / Vladimír Chalupský, Josef Hajkr, Přemysl Hoffmann Další autor Hajkr, Josef, 1966- (Autor) Hoffmann, Přemysl (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2002 Fyz.popis 100 s. ISBN 80-214-2201-7 : 265.00 Kč Poznámky Náklad 100 výtisků Obsahuje bibliografii Předmět.hesla strategický marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 199588 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1