Počet záznamů: 1
První učitel
SYS 1324795 LBL 01486nam^a2200445^i^4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830051706.4 007 ta 008 210129s2020^^^^xr^a^^^f------001-0-cze-d 015 $a cnb003304908 020 $a 978-80-210-9718-6 $q (brožováno) : $c Kč 320.00 035 $a (OCoLC)1260123622 040 $a ABA001 $b cze $d KLG001 $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 373.3 $2 MRF 080 $a 37.091.12-057.177.3 $2 MRF 080 $a 37.091.31-059.1 $2 MRF 080 $a 159.923.2 $2 MRF 080 $a 331.101.32 $2 MRF 080 $a 303.022 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0290900 $a Sedláček, Martin, $d 1979- $4 aut 245 10
$a První učitel : $b k roli ředitele školy v pedagogickém vedení / $c Martin Sedláček 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2020 300 $a 181 stran : $b barevné ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Řídící pracovníci velmi významně ovlivňují život v každé organizaci či instituci. Ve školách tomu není jinak. Reflexe práce ředitelů škol přitom nebývá v českém vzdělávacím kontextu často v centru pozornosti odborných publikací. $c flexibooks 546 $a Anglické resumé 650 07
$7 kl_us_auth*h0002076 $a základní školy $z Česko $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0313596 $a ředitelé škol $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0392641 $a pedagogické vedení $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0329238 $a sebehodnocení $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0005922 $a pracovní spokojenost $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0004042 $a kvalitativní výzkum $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0003045 $a monografie $2 czenas 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1