Počet záznamů: 1
Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu
SYS 1543701 LBL 00000cam^a22^^^^^^a^4500 003 CZ-KlSVK 005 20231002141724.8 008 040819s2004^^^^xr^a^^^f^^^^^^000^0^cze 015 $a cnb001414036 020 $a 80-7028-226-6 $q (brož.) 035 $a (nkpdnnt)cpk20041414036 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $9 4 $2 Konspekt 080 $a 005.962.13:005.332.1 $2 MRF 080 $a 005.346 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Marinič, Pavel, $d 1955- $7 kl_us_auth*0264577 $4 aut 245 10
$a Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu / $c Pavel Marinič 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Moravské zemské muzeum, $c 2004 300 $a 144 s. : $b il. ; $c 22 cm 500 $a 500 výt. 500 $a Vydalo Moravské zemské muzeum pro firmu Dolin 500 $a Na tit. l. uvedeno též: Vysoká škola ekonomická v Praze 500 $a Pub. vychází jako součást řešení grantu GAČR 402/04/1313 500 $a DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 9-
$a Publikace přibližuje nové trendy v oblasti modelů řízení zákaznické perspektivy a spojuje hlavní systémy měření firemní výkonnosti. 546 $a Anglické resumé 650 07
$a měření výkonnosti $7 kl_us_auth*0258373 $2 czenas 650 07
$a řízení vztahů se zákazníky $7 kl_us_auth*h0007472 $2 czenas 650 09
$a performance measurement $2 eczenas 650 09
$a customer relationship management $2 eczenas 655 -7
$a studie $7 kl_us_auth*u0003029 $2 czenas 655 -9
$a studies $2 eczenas 710 2-
$a Dolin (firma) $7 unknown*kn20041001007 710 2-
$a Vysoká škola ekonomická v Praze $7 kl_us_auth*k0009303 856 41
$u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:013aba20-789e-11e5-9690-005056827e51 $3 DNNTX $x DNNTT $y Digitalizovaný dokument $w sdnnt.nkp.cz:c2454fa99bcf97c700175e501709fc07 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1