Počet záznamů: 1
Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu
- Marinič, Pavel, 1955-
Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu / Pavel Marinič. -- Vyd. 1. -- Brno : Moravské zemské muzeum, 2004. -- 144 s. : il. ; 22 cm. -- 500 výt.. -- Vydalo Moravské zemské muzeum pro firmu Dolin. -- Na tit. l. uvedeno též: Vysoká škola ekonomická v Praze. -- Pub. vychází jako součást řešení grantu GAČR 402/04/1313. -- DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!. -- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. -- Anglické resumé. -- ISBN : 80-7028-226-6 (brož.).
I. Dolin (firma) II. Vysoká škola ekonomická v Praze
měření výkonnosti * řízení vztahů se zákazníky * performance measurement * customer relationship management * studie * studies
005.962.13:005.332.1 * 005.346 * (048.8)
005 - Management. Řízení
Počet záznamů: 1