Počet záznamů: 1  

Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu

  1. Marinič, Pavel, 1955-

    Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu / Pavel Marinič. -- Vyd. 1. -- Brno : Moravské zemské muzeum, 2004. -- 144 s. : il. ; 22 cm. -- 500 výt.. -- Vydalo Moravské zemské muzeum pro firmu Dolin. -- Na tit. l. uvedeno též: Vysoká škola ekonomická v Praze. -- Pub. vychází jako součást řešení grantu GAČR 402/04/1313. -- DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!. -- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. -- Anglické resumé. -- ISBN : 80-7028-226-6 (brož.).
    I. Dolin (firma) II. Vysoká škola ekonomická v Praze


    měření výkonnosti * řízení vztahů se zákazníky * performance measurement * customer relationship management * studie * studies
    005.962.13:005.332.1 * 005.346 * (048.8)
    005 - Management. Řízení


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.