Počet záznamů: 1  

Učit (se) příběhem

  1. SYS0914810
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^-a-4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20230830022158.0
    007
      
    ta
    008
      
    130719s2013----xr-----e------001-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002474298
    020
      
    $a 978-80-7294-901-4 $q (brož.) : $c 189.00 Kč
    035
      
    $a (OCoLC)859738088
    040
      
    $a KLG001 $b cze
    041
    0-
    $a cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a u-u-
    072
    -7
    $a 82.0 $x Literatura (teorie) $9 11 $2 Konspekt
    080
      
    $a [001:165]:304.9 $2 MRF
    080
      
    $a 37.01 $2 MRF
    080
      
    $a 82.09 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0292977 $a Hábl, Jan, $d 1975- $4 aut
    245
    10
    $a Učit (se) příběhem : $b Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie / $c Jan Hábl
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Brno : $b Host, $c 2013
    300
      
    $a 118 s. ; $c 21 cm
    490
    1-
    $a Teoretická knihovna ; $v sv. 33
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    520
    3-
    $a Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. To je zřejmé i z věhlasu Komenského díla Labyrint světa a ráj srdce. Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některéodpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích.Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku. $c flexibooks
    546
      
    $a Anglické resumé
    600
    17
    $7 kl_us_auth*0294008 $a Komenský, Jan Amos, $d 1592-1670. $t Labyrint světa a ráj srdce $2 czenas
    648
    -7
    $7 kl_us_auth*0261316 $a 17. století $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005303 $a pansofie $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0002527 $a pedagogika $z Česko $y 17. stol. $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005049 $a literárněvědné rozbory $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003029 $a studie $2 czenas
    830
    -0
    $7 kl_us_auth*u0004510 $a Teoretická knihovna
    910
      
    $a KLG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.