Počet záznamů: 1  

Jak na sexistickou reklamu

  1. NázevJak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy / [editorky Iva Baslarová, Dita Jahodová ; autorský tým Barbara Havelková ... et al.]
    Další autor Baslarová, Iva (Editor)
    Jahodová, Dita (Editor)
    Havelková, Barbara, 1980- (Autor)
    Nakl.údajePraha : Otevřená společnost ; Brno : Nesehnutí, 2013
    Fyz.popis55 s., viii s. obr. příl. : barev. il. ; 15 x 21 cm
    ISBN978-80-87110-26-3 Kč 55.00
    PoznámkyTerminologický slovník
    Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla reklama a propagace * sexismus * gender
    Forma, žánr informační publikace
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 316.647.8:316.346.2 * 316.66-055.1/.3 * (036)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 347587Půjčovna literaturymístní sklad
    Jak na sexistickou reklamu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.