Počet záznamů: 1  

Video-interventions

  1. SYS1321048
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^-i-4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20230830052445.7
    007
      
    ta
    008
      
    210223s2020----xr-a---e------000-0-eng-d
    015
      
    $a cnb003304271
    020
      
    $a 978-80-246-4690-9 $q (brožováno) : $c Kč 390.00
    035
      
    $a (OCoLC)1260122961
    040
      
    $a KLG001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 377 $x Odborné vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 371.1 $2 MRF
    080
      
    $a 377.8 $2 MRF
    080
      
    $a 377 $2 MRF
    080
      
    $a 654.026:005.745 $2 MRF
    080
      
    $a 37.012 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*p0012539 $a Vondrová, Naďa, $d 1968- $4 aut
    245
    10
    $a Video-interventions : $b bridges between theory and practice in pre-service teachers' development / $c Naďa Vondrová et al.
    250
      
    $a First edition
    264
    -1
    $a Prague : $b Charles University, Karolinum Press, $c 2020
    300
      
    $a 309 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstříky
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005100 $a učitelská profese $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0008078 $a vzdělávání učitelů $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0262148 $a odborné vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0310679 $a videokonference $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005768 $a pedagogický výzkum $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003029 $a studie $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*0271985 $a kolektivní monografie $2 czenas
    910
      
    $a KLG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.