Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Autor Strnad, Pavel, 1938-2014 (Autor)
    NázevStrategický marketing / Pavel Strnad, Jaroslava Dědková
    Další autor Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor)
    Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
    VydáníVyd. 2.
    Nakl.údajeLiberec : Technická univerzita, 2004
    Fyz.popis127 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7083-826-4
    PoznámkyNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Určeno pro studenty 3. roč. HF
    Předmět.hesla strategický marketing * 7 strategic marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.21 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Strategický marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.