Počet záznamů: 1
Marketingové pojetí značky
Autor Velčovská, Šárka, 1971- (Autor) Název Marketingové pojetí značky / Šárka Velčovská, Milada Marhounová Další autor Marhounová, Milada, 1948- (Autor) Další korp. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005 Fyz.popis 48 s. : il. ; 29 cm ISBN 80-248-0934-6 (brož.) : 53.00 Kč Poznámky 300 výt.. Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta Obsahuje bibliografii Určeno pro Určeno pro posluchače 4. roč. EkF Předmět.hesla oceňování obchodní značky * řízení značky * marketingový management Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.626 * 005:658.626 * 658.8:005 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 232846 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1