Počet záznamů: 1
Psychologie reklamy
Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor) Název Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky / Jitka Vysekalová a kolektiv Vydání 3., rozš. a aktualiz. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2007 Fyz.popis 294 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm ISBN 978-80-247-2196-5 (váz.) : 429.00 Kč Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla psychologie reklamy Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1:159.9 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 253863 a Půjčovna literatury depozitář J 253863 b Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1