Počet záznamů: 1
Marketingové řízení II
Autor Vaculík, Josef, 1938-2013 (Autor) Název Marketingové řízení II : pro kombinovanou formu studia / Josef Vaculík, Radim Keřt Variantní název Marketingové řízení II pro kombinovanou formu studia Další autor Keřt, Radim, 1978- (Autor) Další korp. Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Pardubice : Univerzita Pardubice, 2008 Fyz.popis 126 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-7395-054-5 (brož.) : 164.00 Kč Poznámky Nad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 250 výt. Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Určeno pro posluchače kombinovaného studia Fakulty ekonomicko-správní Předmět.hesla marketingový management Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 261468/II Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1