Počet záznamů: 1
Mezinárodní management a marketing
Autor Buchta, Miroslav, 1941- (Autor) Název Mezinárodní management a marketing : pro kombinovanou formu studia / Miroslav Buchta Další korp. Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Pardubice : Univerzita Pardubice, 2008 Fyz.popis 123 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-7395-109-2 (brož.) : 342.00 Kč Poznámky Nad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 150 výt. Obsahuje bibliografii Určeno pro posluchače kombinovaného studia Fakulty ekonomicko-správní Předmět.hesla nadnárodní společnosti * management * mezinárodní marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 005 - Management. Řízení * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 334.726 * 005 * 658.8:339.564 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 266015 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1