Počet záznamů: 1  

Žena a muž v marketingové komunikaci

  1. NázevŽena a muž v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík (ed.)
    Další autor Bačuvčík, Radim, 1975- (Editor)
    Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeZlín : Verbum, 2010
    Fyz.popis260 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-904273-4-1 (brož.) : 200.00 Kč
    EdiceProtipóly marketingové komunikace
    Edice/záhl. Protipóly marketingové komunikace
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 300 výt.
    Obsahuje bibliografie
    Poznámka o jazykuČást. anglický a slovenský text, anglická a česká resumé
    Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * muži a ženy * gender
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT658.8:316.77 * 659.1 * 316.346.2 * 316.66-055.1/.3 * (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština * angličtina * slovenština * čeština
    URL Obsah
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 285244Půjčovna literaturymístní sklad
    Žena a muž v marketingové komunikaci

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.