Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Autor Jakubíková, Dagmar, 1948- (Autor) Název Strategický marketing : strategie a trendy / Dagmar Jakubíková Vydání 2., rozš. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2013 Fyz.popis 362 s. : il., 1 portrét ; 25 cm ISBN 978-80-247-4670-8 495.00 Kč Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla strategický marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.21 * (075.8) Anotace Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produkt Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 3, z toho volných 3 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 318777 Půjčovna literatury místní sklad J 318777 a Půjčovna literatury místní sklad J 318777 b Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1