Počet záznamů: 1  

Faktory účinnosti propagace na vnitřním trhu

  1. Autor Hanzl, Vladimír (Autor)
    NázevFaktory účinnosti propagace na vnitřním trhu / Vladimír Hanzl
    Nakl.údajePraha : Merkur, 1982
    Fyz.popis182 s.
    PoznámkyObsahuje bibliografii. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Předmět.hesla reklama a propagace * vnitřní trh * 7 advertising * 7 single market
    Forma, žánr studie * 7 studies
    MDT659.1 * 339.13
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Faktory účinnosti propagace na vnitřním trhu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.