Počet záznamů: 1
Hodnotový management a marketing malých a středních firem
Autor Dobřický, Josef (Autor) Název Hodnotový management a marketing malých a středních firem. I., Základy hodnotového managementu / Josef Dobřický, Vladimír Dostál Část názvu Základy hodnotového managementu Další autor Dostál, Vladimír, 1938- (Autor) Další korp. Obchodní a hospodářská komora Brno Akademie Sting Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Brno : Sting, 2006 Fyz.popis 108 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-86342-52-2 Poznámky 60 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Studijní opora pro kombinovanou formu Předmět.hesla hodnotový management * 7 value management Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 005 - Management. Řízení * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 005:330.133.1 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1