Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
SYS 1148265 LBL 01180nam^a2200361^i^4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830034548.6 007 ta 008 170915s2017^^^^xr^a^^^e-f^^^-001-0-cze-d 015 $a cnb002928680 020 $a 978-80-271-0206-8 $q (vázáno) : $c Kč 349.00 035 $a (OCoLC)1011105476 040 $a HKA001 $b cze $d KLG001 $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8:005.52 $2 MRF 080 $a 658.8:159.91 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0352521 $a Tahal, Radek, $d 1970- $4 aut 245 10
$a Marketingový výzkum : $b postupy, metody, trendy / $c Radek Tahal a kolektiv 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada Publishing, $c 2017 300 $a 261 stran : $b ilustrace ; $c 25 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Expert 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. $c flexibooks 650 07
$7 kl_us_auth*h0003946 $a marketingový výzkum $x metody $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0375287 $a neuromarketing $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0002832 $a příručky $2 czenas 830 -0
$7 kl_us_auth*u0000922 $a Expert (Grada) 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1