Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Foret, Miroslav, 1946-

    Marketingový výzkum : v udržitelném marketingovém managementu / Miroslav Foret, David Melas. -- První vydání. -- Praha : Grada, 2021. -- 166 stran : ilustrace (některé barevné), mapy, faksimile ; 24 cm. -- Obsahuje bibliografii. -- Abstrakt: Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení. -- ISBN : 978-80-271-1723-9 (brožováno) : Kč 249.00.
    I. Melas, Dávid, 1993-


    marketingový výzkum * kolektivní monografie
    658.8.012.12 * (048.8:082)
    658 - Řízení a správa podniku


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.