Počet záznamů: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
SYS 0527455 LBL 01507nam-a2200397-a-4500 003 CZ-KlSVK 005 20220208152837.5 007 ta 008 061120s2007----xr-a---e------000-0-cze-- 015 $a cnb001697910 020 $a 978-80-247-1903-0 $q (brož.) : $c 198.00 Kč 035 $a (OCoLC)316673180 040 $a KLG001 $b cze 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt 080 $a 659.4 $2 undef 080 $a 659.3 $2 undef 080 $a 316.774 $2 undef 080 $a 316.772.4 $2 undef 080 $a (035) $2 undef 100 1-
$7 kl_us_auth*0241274 $a Ftorek, Jozef, $d 1973- $4 aut 245 10
$a Public relations jako ovlivňování mínění : $b jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / $c Jozef Ftorek 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada Publishing, $c 2007 300 $a 165 s. : $b il. 490 1-
$a Manažer. Komunikace 504 $a Obsahuje bibliografie a odkazy na internetové stránky 650 04
$7 kl_us_auth*h0009456 $a public relations 650 04
$7 kl_us_auth*0262556 $a masmédia 650 04
$7 kl_us_auth*h0008412 $a mediální komunikace 655 -4
$7 kl_us_auth*u0003706 $a analýzy 655 -4
$7 kl_us_auth*u0002832 $a příručky 830 -0
$7 kl_us_auth*0241273 $a Manažer. $p Komunikace 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1