Počet záznamů: 1
Vyučování jako dialog
SYS 0564691 LBL 01406nam-a2200385-a-4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830014717.8 007 ta 008 070711s2007----xr-a---e------000-0-cze-- 015 $a cnb001584700 020 $a 978-80-247-1541-4 $q (brož.) $z 80-247-1541-4 : $c 159.00 Kč 035 $a (OCoLC)187295055 040 $a OLA001 $b cze $d KLG001 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt 080 $a 37.064.2 $2 undef 080 $a 316.772.4:37 $2 undef 080 $a 316.776 $2 undef 080 $a (035) $2 undef 100 1-
$7 kl_us_auth*0205694 $a Kolář, Zdeněk, $d 1929-2022 $4 aut 245 10
$a Vyučování jako dialog / $c Zdeněk Kolář, Renata Šikulová 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2007 300 $a 131 s. : $b il. ; $c 21 cm 490 1-
$a Pedagogika 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání tradičního konformismu a transmisivního pojetí výuky. Může přispívat k rozvoji osobnosti všech žáků, a to nejen v oblasti poznávacích schopností, ale také v oblasti afektivní, etické i psychomotorické. Autoři publikace, kterou právě držíte v ruce, však chápou dialog v mnohem širším smyslu než jako formu komunikace či výukovou metodu. Vidí v něm především možnost vzájemného otevírání se člověka člověku, možnost $c flexibooks 650 04
$7 kl_us_auth*h0006731 $a učitel a žák 650 04
$7 kl_us_auth*h0006839 $a pedagogická komunikace 650 04
$7 kl_us_auth*h0002299 $a dialog 655 -4
$7 kl_us_auth*u0002832 $a příručky 700 1-
$7 kl_us_auth*p0083818 $a Šikulová, Renata, $d 1963- $4 aut 830 -0
$7 kl_us_auth*0221426 $a Pedagogika (Grada) 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1