Počet záznamů: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
SYS 0659317 LBL 00630nam^a2200217^a^4500 003 CZ-KlSVK 005 20220208155819.2 007 ta 008 081128s2009^^^^xr^a^^^e^^^^^^000^0^cze^d 015 $a cnb001832919 020 $a 978-80-247-2678-6 (brož.) $c 249.00 Kč 035 $a (OCoLC)316677631 040 $a OLA001 $b cze $d KLG001 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.4 $2 MRF 080 $a 32.019.5 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Ftorek, Jozef, $d 1973- $7 kl_us_auth*0241274 $4 aut 245 10
$a Public relations jako ovlivňování mínění / $c Jozef Ftorek 250 $a 2., rozš. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2009 300 $a 195 s. : $b il. ; $c 24 cm 490 1-
$a Manažer. Komunikace 504 $a Obsahuje bibliografie 650 07
$7 kl_us_auth*h0009456 $a public relations $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0004358 $a veřejné mínění $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0002832 $a příručky $2 czenas 830 -0
$a Manažer. $p Komunikace $7 kl_us_auth*0241273 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1