Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu
SYS 0703973 LBL 01696nam^a2200469^a^4500 003 CZ-KlSVK 005 20220208160837.4 007 ta 008 090512s2009^^^^xr^a^^^e-p^^^-000-0-cze-d 015 $a cnb001927767 020 $a 978-80-245-1520-5 (brož.) : $c 189.00 Kč 035 $a (OCoLC)403729475 040 $a ABA001 $b cze $d BOA001 $d KLG001 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $2 Konspekt 080 $a 339.138 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a 658.8:005.21 $2 MRF 080 $a (075.8) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*p0040161 $a Hesková, Marie, $d 1948- $4 aut 245 10
$a Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu / $c Marie Hesková, Peter Štarchoň 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Oeconomica, $c 2009 300 $a 180 s. : $b il. ; $c 23 cm 500 $a Anglicko-český terminologický slovník 500 $a 400 výt. 504 $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 550 $a Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze 650 07
$a marketing $2 czenas $7 kl_us_auth*h0000652 650 07
$a marketingová komunikace $2 czenas $7 kl_us_auth*h0004159 650 07
$a strategický marketing $2 czenas $7 kl_us_auth*h0001989 655 -7
$a učebnice vysokých škol $2 czenas $7 kl_us_auth*u0003022 700 1-
$7 kl_us_auth*0278430 $a Štarchoň, Peter $4 aut 710 2-
$7 kl_us_auth*k0009303 $a Vysoká škola ekonomická v Praze 856 41
$y Obsah $u http://toc.nkp.cz/NKC/200905/contents/nkc20091927767_1.pdf 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1