Počet záznamů: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
SYS 0833254 LBL 00828nam^a2200241^a^4500 003 CZ-KlSVK 005 20240113011002.3 007 ta 008 111215s2012^^^^xr^ach^e------000-0-cze-d 015 $a cnb002266134 020 $a 978-80-247-3926-7 $q (brož.) : $c 298.00 Kč 035 $a (OCoLC)780138731 040 $a OLA001 $b cze $d KLG001 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt 080 $a 659.4 $2 MRF 080 $a 316.772.4 $2 MRF 080 $a 32.019.5 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0241274 $a Ftorek, Jozef, $d 1973- $4 aut 245 10
$a Public relations jako ovlivňování mínění : $b jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / $c Jozef Ftorek 246 30
$a Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat 250 $a 3., rozš. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2012 300 $a 215 s. : $b il., portréty, faksim. ; $c 24 cm 490 1-
$a Komunikace 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly PR, reklama a marketing, PR a id $c flexibooks 650 07
$7 kl_us_auth*h0009456 $a public relations $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0008412 $a mediální komunikace 650 07
$7 kl_us_auth*h0004358 $a veřejné mínění 655 -7
$7 kl_us_auth*u0002832 $a příručky $2 czenas 830 -0
$a Komunikace (Grada) $7 kl_us_auth*0291291 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1