Počet záznamů: 1
Marketing management
SYS 0902040 LBL 00000nam-a22^^^^^-a-4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830024302.4 007 ta 008 130422s2013----xr-a---e------000-0-cze-d 020 $a 978-80-247-4150-5 $q (váz.) : $c 2290.00 Kč 040 $a KLG001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $2 Konspekt 080 $a (075) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*p0009864 $a Kotler, Philip, $d 1931- $4 aut 245 10
$a Marketing management / $c Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa] 250 $a 14. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2013 300 $a 814 s. : $b barev. il. ; $c 29 cm 500 $a Glosář 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy 520 3-
$a Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, m $c flexibooks 650 07
$7 kl_us_auth*h0006785 $a marketingový management $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0002830 $a učebnice $2 czenas 700 1-
$7 kl_us_auth*0250984 $a Keller, Kevin Lane, $d 1956- $4 aut 765 0-
$t Marketing, management $9 Česky 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1