Počet záznamů: 1  

Marketing management

  1. SYS0902040
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^-a-4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20230830024302.4
    007
      
    ta
    008
      
    130422s2013----xr-a---e------000-0-cze-d
    020
      
    $a 978-80-247-4150-5 $q (váz.) : $c 2290.00 Kč
    040
      
    $a KLG001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a (075) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*p0009864 $a Kotler, Philip, $d 1931- $4 aut
    245
    10
    $a Marketing management / $c Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa]
    250
      
    $a 14. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2013
    300
      
    $a 814 s. : $b barev. il. ; $c 29 cm
    500
      
    $a Glosář
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, m $c flexibooks
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0006785 $a marketingový management $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0002830 $a učebnice $2 czenas
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0250984 $a Keller, Kevin Lane, $d 1956- $4 aut
    765
    0-
    $t Marketing, management $9 Česky
    910
      
    $a KLG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.