Počet záznamů: 1  

Efektivní učení

  1. SYS1073588
    LBL
      
    01509nam^a2200433^i^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20230830031222.4
    007
      
    ta
    008
      
    160418s2016^^^^xr^a^^^e^f^^^^001^0^cze^d
    015
      
    $a cnb002793051
    020
      
    $a 978-80-265-0479-5 $q (brožováno) : $c Kč 299.00
    035
      
    $a (OCoLC)951554208
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d KLG001 $e rda
    072
    -7
    $a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17
    080
      
    $a 159.953.5 $2 MRF
    080
      
    $a 159.95:003.63 $2 MRF
    080
      
    $a 159.955 $2 MRF
    080
      
    $a 159.954 $2 MRF
    080
      
    $a 159.953 $2 MRF
    080
      
    $a 378.14 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0339965 $a Chytková, Dagmar, $d 1985- $4 aut
    245
    10
    $a Efektivní učení : $b techniky přemýšlení, soustředění a komunikace s využitím myšlenkových map / $c Dagmar Chytková, Michal Černý
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a V Brně : $b BizBooks, $c 2016
    300
      
    $a 158 stran : $b barevné ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Ve škole se jen velice málo prostoru věnuje tomu, jak se skutečně učit. Místo schopnosti aktivně samostatně poznávat a popisovat svět se těžiště výuky stále orientuje na znalosti a dovednosti odborného charakteru. Tato kniha se snaží být průvodcem všem, kdo by se rádi naučili učit se, a nevědí, jak na to. Snaží se klást důraz na schopnost číst a psát kritickým způsobem, kreativně myslet a organizovat svůj svět i čas. Zaměřuje se především na: aktivní a kritické myšlení, kreativitu a myšlenkové mapy, paměťové techniky, sebeřízení a organizaci času, psaní poznámek i odborných textů, učení se pomocí moderních technologií a skrze Internet a mnoho dalšího. Kniha je inspirací pro každého, kdo se rozhodne umět učit se zejména sám, a to bez ohledu na to, zda je žákem, studentem vysoké školy nebo již pracujícím. Dalšími zdroji informací mohou být weby Myslenkove-mapy.cz a Kreativni-uceni.cz. Autoři publikace navazují na svoji předešlou knihu Myšlenkové mapy pro studenty. O AUTORECH Dagmar Chytková Přemýšlivec, tvořivec a volnomyšlenkář. Lektorka informační gramotnosti, propagátorka nelineárního psaní, nadšenkyně do vzdělávacích technologií a zajímavých aplikací. Ukazuje lidem směr, jak uchopit své myšlenky a znalosti. Pomáhá jim hledat nové možnosti učení a zvyšovat množství pamatovaných informací. Michal Černý Teoretický fyzik a propagátor vzdělávacích technologií působící v Kabinetu knihovnictví a informačních studií na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. Učí studenty samostatně přemýšlet, integrovat technologie do vzdělávání sebe i druhých a hledat originální řešení. Od roku 2011 je šéfredaktorem serveru Myslenkove-mapy.cz. $c flexibooks
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0001682 $a učení $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0326618 $a myšlenkové mapy $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005029 $a rozvoj myšlení $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0001527 $a kreativita $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0009424 $a trénink paměti $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0006853 $a vysokoškolské studium $2 czenas
    651
    -7
    $7 kl_us_auth*g0001154 $a Praha (Česko) $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0002832 $a příručky $2 czenas
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0339964 $a Černý, Michal, $d 1987- $4 aut
    910
      
    $a KLG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.