Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
SYS 1352050 LBL 00000nam-a22^^^^^-i-4500 003 CZ-KlSVK 005 20220419215837.2 007 ta 008 211025s2021----xr-a---e-p----000-0-cze-d 015 $a cnb003352965 020 $a 978-80-7509-799-6 $q (brožováno) : $c Kč 81.07 035 $a (OCoLC)1302728199 040 $a KLG001 $b cze $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $2 Konspekt 080 $a 658.8.012.12 $2 MRF 080 $a (075.8) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0334165 $a Hazuchová, Naďa, $d 1988- $4 aut 245 10
$a Marketingový výzkum / $c Naďa Hazuchová, Jana Stávková 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Brno : $b Mendelova univerzita v Brně, $c 2021 300 $a 169 stran : $b ilustrace ; $c 29 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Na obálce pod názvem: MENDELU, Provozně ekonomická fakulta 500 $a 100 výtisků 504 $a Obsahuje bibliografii 650 07
$7 kl_us_auth*h0003946 $a marketingový výzkum $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0003022 $a učebnice vysokých škol $2 czenas 700 1-
$7 kl_us_auth*p0111952 $a Stávková, Jana, $d 1947- $4 aut 710 2-
$7 kl_us_auth*0286365 $a Mendelova univerzita. $b Provozně ekonomická fakulta $4 pbl 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1