Počet záznamů: 1
Geniální (s)myšlenka
SYS 1373273 LBL 01007nam^a2200313^i^4500 003 CZ-KlSVK 005 20220622044251.9 007 ta 008 220308s2022^^^^xr^a^^^e------000-0-cze-d 015 $a cnb003400416 020 $a 978-80-7413-483-8 $q (brožováno) : $c Kč 450.00 035 $a (OCoLC)1315529059 040 $a BOA001 $b cze $d KLG001 $e rda 041 1-
$a cze $h eng 043 $a a-ja--- 045 $a x-x- 072 -7
$a 316.7 $x Sociologie kultury. Kulturní život $9 1 $2 Konspekt 080 $a 316.7:7.011.26 $2 MRF 080 $a 316.72/.75 $2 MRF 080 $a 316.72(520) $2 MRF 080 $a 004.9:795 $2 MRF 080 $a 794:004.51 $2 MRF 080 $a 621.38:338.45 $2 MRF 080 $a 791/793-027.563 $2 MRF 080 $a (520) $2 MRF 080 $a (0:82-96) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0419657 $a Alt, Matt $4 aut 240 10
$a Pure invention. $l Česky 245 10
$a Geniální (s)myšlenka : $b jak japonská popkultura ovládla svět / $c Matt Alt ; překlad: Veronika Nohavicová 246 3-
$a Geniální myšlenka 250 $a Vydání první 264 -1
$a Brno : $b Zoner Press, $c 2022 300 $a 336 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy 648 -7
$7 kl_us_auth*0261199 $a 20. století $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0001437 $a masová kultura $z Japonsko $y 20. století $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0260552 $a kultura a společnost $z Japonsko $y 20. století $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0298329 $a kulturní vlivy (japonské) $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0207525 $a počítačové hry $z Japonsko $y 20. století $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0286053 $a videohry $z Japonsko $y 20. století $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0244906 $a zábavní průmysl $z Japonsko $y 20. století $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0373538 $a elektronický průmysl $z Japonsko $y 20. století $2 czenas 651 -7
$7 kl_us_auth*g0002292 $a Japonsko $x kultura a společnost $y 20. století $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0003066 $a literatura faktu $2 czenas 700 1-
$7 kl_us_auth*0356719 $a Nohavicová, Veronika $4 trl 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1