Počet záznamů: 1
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
SYS 1142599 LBL 01406nam^a2200421^i^4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830033446.4 007 ta 008 170713s2017^^^^xr^ad--e------001-0-cze-d 015 $a cnb002903867 020 $a 978-80-271-0419-2 $q (brožováno) : $c Kč 399.00 035 $a (OCoLC)1003287025 040 $a ULG001 $b cze $d KLG001 $e rda 041 0-
$a cze $b cze $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.849.2 $2 MRF 080 $a 005.346 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*p0027983 $a Lošťáková, Hana, $d 1953- $4 aut 245 10
$a Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / $c Hana Lošťáková a kolektiv 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada Publishing, $c 2017 300 $a 310 stran : $b ilustrace, grafy ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Expert 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích. $c flexibooks 546 $a České a anglické resumé 650 07
$7 kl_us_auth*0242818 $a průmyslový marketing $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0007472 $a řízení vztahů se zákazníky $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*0271985 $a kolektivní monografie $2 czenas 830 -0
$7 kl_us_auth*u0000922 $a Expert (Grada) 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1