Počet záznamů: 1
Jak se budují značky
SYS 1178888 LBL 00000nam-a22^^^^^-i-4500 003 CZ-KlSVK 005 20240123135516.4 007 ta 008 180411s2018----xr-d---e------000-0-cze-d 015 $a cnb002995407 020 $a 978-80-7390-618-4 $q (vázáno) : $c Kč 399.00 035 $a (OCoLC)1043902103 040 $a KLG001 $b cze $e rda 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $9 4 $2 Konspekt 080 $a 658.626 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 005 $2 MRF 080 $a 339.137.2 $2 MRF 080 $a 005.336 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0381691 $a Sharp, Byron $4 aut 240 10
$a How brands grow, what marketers don't know. $l Česky 245 10
$a Jak se budují značky : $b co obchodníci nevědí / $c Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov 264 -1
$a Praha : $b Dobrovský, $c 2018 300 $a 241 stran ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Knihy Omega 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii 650 07
$7 kl_us_auth*0278396 $a oceňování obchodní značky $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0009141 $a řízení značky $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0000652 $a marketing $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0004791 $a management $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0002630 $a konkurenceschopnost $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0218388 $a identita organizace $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0002832 $a příručky $2 czenas 700 1-
$7 kl_us_auth*0328657 $a Sumcov, Petr, $d 1969- $4 trl 830 -0
$7 kl_us_auth*0327668 $a Knihy Omega 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1