Počet záznamů: 1  

Aplikácia metodiky hodnotenia kompetencií učiteľa

  1. SYS1190111
    LBL
      
    00786nam^a2200241^i^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20220208180550.0
    007
      
    ta
    008
      
    180622s2017^^^^xr^a^^^e------000-0-slo-d
    015
      
    $a cnb003003357
    020
      
    $a 978-80-87800-38-6 $q (brožováno) : $c Kč 180.00
    035
      
    $a (OCoLC)1081365654
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d KLG001 $e rda
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 37.011.3-051 $2 MRF
    080
      
    $a 371.321 $2 MRF
    080
      
    $a 37.011/.012 $2 MRF
    080
      
    $a 331.546 $2 MRF
    080
      
    $a (075) $2 MRF
    080
      
    $a (078.7) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0384097 $a Boboňová, Ivana $4 aut
    245
    10
    $a Aplikácia metodiky hodnotenia kompetencií učiteľa : $b prípadové štúdie / $c Ivana Boboňová a kol.
    250
      
    $a Vydanie: prvé
    264
    -1
    $a Praha : $b Verbum, $c 2017
    300
      
    $a 183 stran : $b ilustrace (některé barevné) ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a 250 výtisků
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0002906 $a pedagogové $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0008639 $a pedagogické dovednosti $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0008283 $a pedagogická evaluace $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0007458 $a profesní kompetence $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0002830 $a učebnice $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003878 $a případové studie $2 czenas
    910
      
    $a KLG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.