Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace v místě prodeje
SYS 1303438 LBL 01268nam^a2200361^i^4500 003 CZ-KlSVK 005 20220208182857.0 007 ta 008 201001s2020^^^^xr^a^^^e------000-0-cze-d 015 $a cnb003256279 020 $a 978-80-271-1724-6 $q (vázáno) : $c Kč 499.00 035 $a (OCoLC)1204253976 040 $a BOA001 $b cze $d OLA001 $d KLG001 $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a 366.1 $2 MRF 080 $a 339.37 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0269533 $a Jesenský, Daniel $4 aut 245 10
$a Marketingová komunikace v místě prodeje : $b POP, POS, in-store, shopper marketing / $c Daniel Jesenský a kolektiv 250 $a 2. vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2020 300 $a 506 stran : $b barevné ilustrace ; $c 25 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografii 650 07
$7 kl_us_auth*h0004159 $a marketingová komunikace $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0204181 $a spotřebitelské chování $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0000651 $a maloobchod $2 czenas 653 0-
$a marketing v místě prodeje $a in-store marketing 655 -7
$7 kl_us_auth*0271985 $a kolektivní monografie $2 czenas 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1