Počet záznamů: 1  

Proč píšu

  1. SYS0459769
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^-i-4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20220930134155.3
    007
      
    ta
    008
      
    220929s2021----xr-a---g------000-0-cze-d
    040
      
    $a KLG001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 808 $x Literární styl. Literární činnost a technika. Efektivní využívání jazyka. Spisovatelská činnost $9 11 $2 Konspekt
    072
    -7
    $a 821.111(73) $x Americká literatura $9 11 $2 Konspekt
    080
      
    $a 821.111(73)-055.2 $2 MRF
    080
      
    $a 808.1 $2 MRF
    080
      
    $a 82-027.22 $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0240987 $a Didion, Joan, $d 1934-2021 $4 aut
    245
    10
    $a Proč píšu / $c Joan Didionová ; z anglického originálu Why I Write přeložil Martin Pokorný ; ilustrace Přemysl Černý
    246
    3-
    $a Téma Joan Didionová
    300
      
    $b 2 ilustrace
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Rubrika: Téma Joan Didionová
    500
      
    $a Otištěno poprvé v The New York Times 5. prosince 1976. Text vychází ze slavnostní přednášky pronesené roku 1975 na Kalifornské univerzitě v Berkeley
    600
    17
    $7 kl_us_auth*0240987 $a Didion, Joan, $d 1934-2021 $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0215641 $a americké spisovatelky $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005559 $a literární tvorba $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005881 $a literární život $2 czenas
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*p0011458 $a Pokorný, Martin, $d 1973- $4 trl
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0414542 $a Černý, Přemysl $4 ill
    773
    0-
    $w kl_us_cat*1352162 $t Host $x 1211-9938 $7 nnas $g Ročník 37, číslo 8 (2021), strany 52-[55]
    910
      
    $a KLG001 $k anlplus
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.