Počet záznamů: 1  

POP - In-store komunikace v praxi

  1. Boček, Martin

    POP - In-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje / Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2009. -- 215 s., [8] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm. -- (Manažer. Marketing). -- Obsahuje bibliografii. -- Abstrakt: První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP akti. -- ISBN : 978-80-247-2840-7 (brož.) : 298.00 Kč.
    I. Jesenský, Daniel II. Krofiánová, Daniela


    marketingová komunikace * spotřebitelské chování * sociální chování * individuální spotřeba * public relations * maloobchod * příručky
    (035) * 339.37 * 659.4 * 330.567.22 * 159.922.2 * 366.1 * 658.8:316.77
    316.4/.7 - Sociální interakce


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.