Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu

  1. Hesková, Marie, 1948-

    Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu / Marie Hesková, Peter Štarchoň. -- 1. vyd. -- Praha : Oeconomica, 2009. -- 180 s. : il. ; 23 cm. -- Anglicko-český terminologický slovník. -- 400 výt. -- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy. -- Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze. -- ISBN : 978-80-245-1520-5 (brož.) : 189.00 Kč.
    I. Štarchoň, Peter II. Vysoká škola ekonomická v Praze


    marketing * marketingová komunikace * strategický marketing * učebnice vysokých škol
    339.138 * 658.8 * 658.8:316.77 * 658.8:005.21 * (075.8)
    658 - Řízení a správa podniku


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.