Počet záznamů: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. Ftorek, Jozef, 1973-

    Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek. -- 3., rozš. vyd. -- Praha : Grada, 2012. -- 215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm. -- (Komunikace). -- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. -- Abstrakt: Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly PR, reklama a marketing, PR a id. -- ISBN : 978-80-247-3926-7 (brož.) : 298.00 Kč.

    public relations * mediální komunikace * veřejné mínění * příručky
    659.4 * 316.772.4 * 32.019.5 * (035)
    659 - Reklama. Public relations. Média


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.