Počet záznamů: 1
Marketing management
- Kotler, Philip, 1931-
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa]. -- 14. vyd. -- Praha : Grada, 2013. -- 814 s. : barev. il. ; 29 cm. -- Glosář. -- Obsahuje bibliografické odkazy. -- Abstrakt: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, m. -- Název originálu: Marketing, management. -- ISBN : 978-80-247-4150-5 (váz.) : 2290.00 Kč.
I. Keller, Kevin Lane, 1956-
marketingový management * učebnice
(075)
658 - Řízení a správa podniku
Počet záznamů: 1