Počet záznamů: 1  

Marketing management

  1. Kotler, Philip, 1931-

    Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa]. -- 14. vyd. -- Praha : Grada, 2013. -- 814 s. : barev. il. ; 29 cm. -- Glosář. -- Obsahuje bibliografické odkazy. -- Abstrakt: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, m. -- Název originálu: Marketing, management. -- ISBN : 978-80-247-4150-5 (váz.) : 2290.00 Kč.
    I. Keller, Kevin Lane, 1956-


    marketingový management * učebnice
    (075)
    658 - Řízení a správa podniku


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.