Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení místního rozvoje

  1. Foret, Miroslav, 1946-

    Marketingové řízení místního rozvoje / Miroslav Foret. -- Vydání: první. -- Ostrava : Key Publishing s.r.o., 2016. -- 80 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 24 cm. -- (Monografie). -- Nad názvem: Vysoká škola Karla Engliše, a.s. -- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. -- ISBN : 978-80-7418-266-2 (brožováno) : Kč 140.00.
    I. Vysoká škola Karla Engliše v Brně


    marketingový management * marketingový management - Česko * místní rozvoj * místní rozvoj - Česko * programy a projekty - Česko * Brno (Česko) * monografie
    658.8:005 * 332.055.2 * 005.591 * (437.322) * (048.8)
    332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.