Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Hazuchová, Naďa, 1988-

    Marketingový výzkum / Naďa Hazuchová, Jana Stávková. -- 1. vydání. -- Brno : Mendelova univerzita v Brně, 2021. -- 169 stran : ilustrace ; 29 cm. -- Na obálce pod názvem: MENDELU, Provozně ekonomická fakulta. -- 100 výtisků. -- Obsahuje bibliografii. -- ISBN : 978-80-7509-799-6 (brožováno) : Kč 81.07.
    I. Stávková, Jana, 1947- II. Mendelova univerzita. Provozně ekonomická fakulta


    marketingový výzkum * učebnice vysokých škol
    658.8.012.12 * (075.8)
    658 - Řízení a správa podniku


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.